• EGYEDI LOGÓK TERVEZÉSE, NYOMDAI ELŐKÉSZÍTÉSE

EGYEDI LOGÓK KÉSZÍTÉSE

Az arculattervezés egyik formája a Kisarculat tervezés.  Első lépése a logótervezés.

A logó minden vállalkozásnak, cégnek a vizuális jelképe, mely tükrözi a cég személyiségét. Általában minden vállalkozás először a céglogóját tervezteti meg, mely jelképezi a szervezetet és meghatározó reklámértéke van. Ehhez igazítják a további arculati elemeket, melyek szervesen kapcsolódnak a logó stílusához, színvilágához, úgy mint a névjegykártya, levélpapír és boríték.

MILYEN A JÓ LOGÓ? LOGÓ TÍPUSOK: MELYIKET VÁLASSZUK?

Jó logó ismérvei:

  • Egyszerű, kifejező, egyedi, jól megkülönböztethető. Fontos, hogy a célközönség könnyen megtudja jegyezni és azonosítani tudja a céggel.
  • Évek múlva is megfelelő legyen a vizuális megjelenése a piacon. Nem tanácsos logótervezésnél mereven követni az adott kor grafikai “divat elemeit”, hiszen idővel minden változhat.
  • Stílusa megfeleljen, igazodjon az adott célközönséghez. (komoly, határozottságot sugall, vidám és játékos stb.)
  • Megfelelő és ízléses megjelenés minden felhasználási területen, fekete-fehér színvilággal, világos és sötét háttér előtt is. Logónkat többféle méretben és többféle médiumon is használhatjuk, ezért fontos, hogy minden körülmények között jól mutasson. Ezért nem célszerű a részletgazdag logó használata.

Logótípusok:

  • Szöveges logók (betűket vagy szavakat tartalmaz) Tipográfiai megoldásokkal látványos ízléses vizuális megjelenés létrehozása. Fontos célnak megfelelő betűtípus használata. Ide sorolhatjuk a monogram (más néven betűszavas) logókat és a szöveglogókat (rövid cégnév).
  • Képeket és szimbólumokat tartalmazó logók – Ebbe a csoportba tartoznak az ikonikus logók (pld.:Twitter) Olyan ábrát válassz, mely megfelelően tükrözi vállalkozásodat. Sok esetben  a cégnévben előforduló szavak segítenek a döntésben.
  • Absztrakt logók – absztrakt geometriai formák, mértani alakzatok. (pld.: Pepsi) Ebben az esetben teljesen egyedi formát hozunk létre, mely színvilágával, formájával érzelmeket válthat ki az ügyfelekben.
  • Kombinált logók (vegyes logók)grafikát, képet és szöveget is tartalmaz.
  • Emblémák – ikonon, szimbólumon belül található a logó szövege, mint a pecséteknél, jelvényeknél. Főbb jellemzője a részletgazdagság.  Hagyományos vizuális megjelenést biztosít. (pld.: Iskolák esetében )

HOGYAN DOLGOZUNK – A LOGÓTERVEZÉS FOLYAMATA

  • Konzultáció:

    Személyes vagy telefonos megbeszélés során felmérjük a logód vizuális kinézetével kapcsolatos igényeidet, elképzeléseidet. Fontos, hogy minél jobban megismerjük céged profilját, egyéniségét az egyedi és a céged személyiségét legjobban kifejező logó elkészítéséhez. Ennek segítségével és felhasználásával fogjuk kialakítani a logó színvilágát, formavilágát.

  • Logótervek:

    Készítünk 3 logó koncepciót a megbeszélt információk alapján. Miután kiválasztottad a számodra legszimpatikusabb logótervet, mi az általad kiválasztott irányvonalat fogjuk követni.

  • Kiválasztott logó tökéletesítése, véglegesítése:

    A kiválasztott logót a kapott információk alapján 3 körben módosítjuk, finomítjuk. ( A logó ára alapesetben 3 módosítási szintet tartalmaz. Ha több körben szeretnéd módosítani, ez is lehetséges, de ebben az esetben a költségek módosulnak)

  • Logó átadása:

    Miután kiválasztottad a végleges logótervet,  átadjuk a szerkeszthető forrásfájlokat és a logót .ai, .eps, .jpg és transzparens hátterű .png formátumban.

LOGÓTERVEZÉS – REFERENCIÁINK

Derraj Annamaria – Rendszerinformatika, multimédia fejlesztés

+36 20 565 7535

info@artsolution.hu

Miltenov Norbert – Marketing manager, webdesigner

+36 30 260 0220

info@artsolution.hu

Elérhetőségünk

info@artsolution.hu

06 20 565 7535

Iroda: 1174, Budapest, Jósika u. 17/a

Székhely: 1027, Budapest, Margit krt. 8-10

Adószám: 23412172-2-41