Prospektusok, poszterek, plakátok, katalógusok és más nagyarculati elemek grafikai tervezése
Egy vállalkozás arculata hatással van a célközönségre, jelentősége a piaci versenyhelyzet fokozódásával megnőtt.
Az első benyomás nagyon fontos a cég megítélésében, amit a grafikák, színek, vizuális elemek, jól megfogalmazott, tömör, célratörő szlogenek nagymértékben befolyásolnak.
Milyen vizuális reklámeszközök grafikai tervezésével foglalkozunk
Milyen vizuális reklámeszközök grafikai tervezésével foglalkozunk
Plakát, óriás plakát (Billboard), poszter grafikai tervezése
Plakátok, poszterek tervezésének első lépése a cél és a célcsoport meghatározása.
Betűtípus, betűméret – A betűtípust úgy kell kiválasztanunk, hogy figyelemfelkeltő és dekoratív legyen, de ne menjen az olvashatóság kárára. A betűméret változtatásával elkülöníthetjük a fontosabb és kevésbé fontos információt.
Fontos a helyes arány a képi anyagok, szöveges tartalom és a betűméret között. A tervezésnél használt színeknek passzolniuk kell a plakát vagy poszter témájához és a célcsoporthoz.
Óriás plakátok (Billboard) a célcsoport tömeges elérésére alkalmasak. Fontos kritérium a figyelemfelkeltő hatása, hiszen akkor érjük el vele célunkat, ha néhány másodperc alatt fel tudja kelteni a figyelmet és át tudja adni az üzenetet. A legfontosabb információt egyszerű, érthető formában kell tartalmaznia, maximum 4-5 szóban. Fontos, hogy a betűtípus olvasható legyen nagyobb távolságról is. Fontos a képi és szöveges tartalom megfelelő aránya és a legoptimálisabb kontraszt elérése a háttér- és betűszín megválasztásakor.
Tervezésnél figyelembe kell vennünk a felhasználási területet. Más színeket és stílus kell alkalmazni, egy nyitott, szabad területi felhasználásnál és mást, ha a reklám eszköz egy épület homlokzatára lesz rögzítve.
Plakát, óriás plakát (Billboard), poszter grafikai tervezése
Plakátok, poszterek tervezésének első lépése a cél és a célcsoport meghatározása.
Betűtípus, betűméret – A betűtípust úgy kell kiválasztanunk, hogy figyelemfelkeltő és dekoratív legyen, de ne menjen az olvashatóság kárára. A betűméret változtatásával elkülöníthetjük a fontosabb és kevésbé fontos információt.
Fontos a helyes arány a képi anyagok, szöveges tartalom és a betűméret között.
A tervezésnél használt színeknek passzolniuk kell a plakát vagy poszter témájához és a célcsoporthoz.
Óriás plakátok (Billboard) a célcsoport tömeges elérésére alkalmasak.
Fontos kritérium a figyelemfelkeltő hatása, hiszen akkor érjük el vele célunkat, ha néhány másodperc alatt fel tudja kelteni a figyelmet és át tudja adni az üzenetet.
A legfontosabb információt egyszerű, érthető formában kell tartalmaznia, maximum 4-5 szóban.
Fontos, hogy a betűtípus olvasható legyen nagyobb távolságról is.
Fontos a képi és szöveges tartalom megfelelő aránya és a legoptimálisabb kontraszt elérése a háttér- és betűszín megválasztásakor.
Tervezésnél figyelembe kell vennünk a felhasználási területet. Más színeket és stílus kell alkalmazni, egy nyitott, szabad területi felhasználásnál és mást, ha a reklám eszköz egy épület homlokzatára lesz rögzítve.
Prospektus, katalógus és magazin grafikai tervezése
A céged, vállalkozásod termékeinek bemutatására a legmegfelelőbb nyomtatott reklámeszköz a prospektus vagy a katalógus.
A grafikai tervezés előtt fontos tisztázni, hogy a kiadvány milyen téma köré szerveződik, mi a célod vele és ki tartozik a célközönséghez.
Fontos tervezési szempontok:
A témához illő szín kiválasztása vagy már meglévő arculati színek és különféle árnyalatainak használata.
A legmegfelelőbb betűtípus vagy saját arculati betűtípus és a vele harmonizáló fontok használata, abban az esetben ha a design többféle betűtípust kíván.
Figyelemfelkeltő cím, konkrét cselekvésre felszólító mondatok, elérhetőségek megfelelő elhelyezése és a legfontosabb információkat tartalmazó szöveges tartalmak.
Jó minőségű képek a legfontosabb vizuális eszközök, erősebb hatást gyakorolnak az emberekre, mint a szöveges tartalmak.
Igény estén a nyomdai ügyintézésben is segítünk, mint a papír és különböző felületkezelési eljárások (dombornyomás, prégelés, formalakkozás, fóliázás stb.) kiválasztása.
Prospektus, katalógus és magazin grafikai tervezése
A céged, vállalkozásod termékeinek bemutatására a legmegfelelőbb nyomtatott reklámeszköz a prospektus vagy a katalógus.
A grafikai tervezés előtt fontos tisztázni, hogy a kiadvány milyen téma köré szerveződik, mi a célod vele és ki tartozik a célközönséghez.
Fontos tervezési szempontok:
A témához illő szín kiválasztása vagy már meglévő arculati színek és különféle árnyalatainak használata.
A legmegfelelőbb betűtípus vagy saját arculati betűtípus és a vele harmonizáló fontok használata, abban az esetben ha a design többféle betűtípust kíván.
Figyelemfelkeltő cím, konkrét cselekvésre felszólító mondatok, elérhetőségek megfelelő elhelyezése és a legfontosabb információkat tartalmazó szöveges tartalmak.
Jó minőségű képek a legfontosabb vizuális eszközök, erősebb hatást gyakorolnak az emberekre, mint a szöveges tartalmak.
Igény estén a nyomdai ügyintézésben is segítünk, mint a papír és különböző felületkezelési eljárások (dombornyomás, prégelés, formalakkozás, fóliázás stb.) kiválasztása.
Termékcsomagolás, roll-up, kirakat és járműdekoráció, cégtábla grafikai tervezése
Egy tetszetős, egyedi termékcsomagolás grafika, nagyban befolyásolja a vásárlói döntést. Sok esetben a vásárló a szép csomagolás miatt veszi meg a terméket.
A csomagolásnak az esztétikai szempontokon kívül kötelező tartalmi elemei is vannak, mint például a termék neve, termék jellemzői, vonalkód stb.
Fontos, hogy kiemelje a a terméket a konkurencia termékei közül, érzékeltesse a márka minőségét, így a legtöbb terméknél a csomagolás grafika az egyik leghatékonyabb reklámeszköz.
Ha nem szeretnénk óriási összeget költeni hirdetésekre, a roll-up banner az egyik legkézenfekvőbb megoldás. Grafikai tervezés során fontos, hogy mint stílusban, betűtípus és színvilág tekintetében is kövesse a cég, vállalkozás korábban kialakított arculatát.
Termékcsomagolás, roll-up, kirakat és járműdekoráció, cégtábla grafikai tervezése
Egy tetszetős, egyedi termékcsomagolás grafika, nagyban befolyásolja a vásárlói döntést. Sok esetben a vásárló a szép csomagolás miatt veszi meg a terméket.
A csomagolásnak az esztétikai szempontokon kívül kötelező tartalmi elemei is vannak, mint például a termék neve, termék jellemzői, vonalkód stb.
Fontos, hogy kiemelje a a terméket a konkurencia termékei közül, érzékeltesse a márka minőségét, így a legtöbb terméknél a csomagolás grafika az egyik leghatékonyabb reklámeszköz.
Ha nem szeretnénk óriási összeget költeni hirdetésekre, a roll-up banner az egyik legkézenfekvőbb megoldás. Grafikai tervezés során fontos, hogy mint stílusban, betűtípus és színvilág tekintetében is kövesse a cég, vállalkozás korábban kialakított arculatát.
Termékcímke, matrica, oklevél, kártya, meghívó, utalvány, ültetőkártya, újsághirdetés grafikai tervezése
Amiben még segíteni tudunk
– Termékcímke és matrica grafikai tervezése
– Oklevél, terméktartó tálca
– Esküvői meghívó, menükártya, ültetőkártya tervezés, köszönet kártya
– Vásárlási és ajándékutalvány tervezés
– Point of Sale (POS) – termékek, szolgáltatások bemutatása az értékesítő helyen. (üzletekben, kirakatokban látható)
– Molino grafikai tervezése
– Újsághirdetés, TV reklám grafika
A felsorolt arculati elemek grafikai tervezésén kívül igény esetén, lebonyolítjuk a megrendelt termék kivitelezésével kapcsolatos teendőket, intézzük a kiszállítást.
Termékcímke, matrica, oklevél, kártya, meghívó, utalvány, ültetőkártya, újsághirdetés grafikai tervezése
Amiben még segíteni tudunk
– Termékcímke és matrica grafikai tervezése
– Oklevél, terméktartó tálca
– Esküvői meghívó, menükártya, ültetőkártya tervezés, köszönet kártya
– Vásárlási és ajándékutalvány tervezés
– Point of Sale (POS) – termékek, szolgáltatások bemutatása az értékesítő helyen. (üzletekben, kirakatokban látható)
– Molino grafikai tervezése
– Újsághirdetés, TV reklám grafika
A felsorolt arculati elemek grafikai tervezésén kívül igény esetén, lebonyolítjuk a megrendelt termék kivitelezésével kapcsolatos teendőket, intézzük a kiszállítást.