Keresőoptimalizálás, Facebook és Instagram kampányok tervezése, menedzselése
Az online marketing eszközeivel értékes információkat tudhatsz meg a piacról, célközönségedről, saját terméked, szolgáltatásod megítéléséről és ez segítségedre lehet a vállalkozásod fejlesztési irányvonalában.
Miért fontos számodra az Online Marketing?
Egyre több időt töltenek az emberek az interneten, így ha hirdetsz és jelen vagy a vállalkozásoddal, egyre nagyobb az esélyed, hogy megtaláljanak.
Interneten számos hirdetési lehetőség van és alacsony költség mellett is van lehetőség kisebb vállalkozásoknak is hirdetni.
Személyre szabhatod hirdetéseidet, a marketing tevékenységed célközönségét tudatosan kiválaszthatod (azt a fogyasztói réteget célzod meg, akiket érdekelhet kínálatod).
Vásárlóiddal kapcsolatot tudsz teremteni és fenntartani a közösségi médián keresztül (pld. Facebook, Instagram).
Megismerheted véleményüket termékeidről, szolgáltatásodról.
Online Marketing eszközök
Google AdWords hirdetések
Hirdetéseidet azok találják meg, akik termékeid, szolgáltatásaid után érdeklődnek és az általad megadott kulcsszó/kulcsszavakra keresnek.
Ezek a hirdetések a GOOGLE keresés találatai között és más keresési webhelyeken fognak megjelenni.
Facebook hirdetések
Tetszőleges költségkerettel indítható. Számos lehetőség rejlik benne, hogy terméked vagy szolgáltatásod célba érjen, de megfelelő tudás és tapasztalat nélkül nagyon drága is lehet a hirdetési költséged.
Kiválaszthatod célközönségedet nem, életkor, lakhely, magatartás, érdeklődési kör stb. alapján.
Hirdetési kreatívod többféle formátumú lehet: kép, videó, képgaléria stb. Indíthatsz egyszerre több hirdetéssorozatot egy kampányon belül célközönséged tagjai között felosztva, tesztelhet őket melyik eredményesebb és a hirdetés alatt láthatod az eredményeket a Hirdetéskezelőben. Kampány alatt módosíthatod, finomíthatod hirdetésedet az optimális teljesítmény érdekében.
Keresőoptimalizálás
SEO állandóan fejlődő marketing eszköz, költséghatékony, potenciális ügyfelet hozó módszer vállalkozásod számára.
Célja weblapod előrejutása az organikus találati listán, mely látogatottságát növeli.
A keresőszavak/kulcsszó (long tail – több szavas és short tail – egyszavas) meghatározása kulcsfontosságú az eredményes keresőoptimalizálás érdekében.
E-mail marketing
E-mail marketinggel kapcsolatot tarthatunk fent a meglévő ügyfeleinkkel és új ügyfeleket, vásárlókat érhetünk el.
Segítségünkre lehet új termékek bemutatásában, meglévő termékeink, szolgáltatásunk iránti érdeklődés növelésében, vásárlói körünk bővítésében.
Előnyei: alacsony költségű, magas válaszadási arány, mérhető eredmények, jól célozható (adatbázis segítségével pontosan meghatározható célközönség, akiket érdekelhet a levél üzenete).
Dinamikus remarketing hirdetés
Ez egy olyan marketing eszköz, melyre a Facebook és az AdWords is biztosít lehetőséget.
A hirdetés egy képet vagy képeket tartalmaz galéria formátumban és olyan embereknek jelennek meg, akik érdeklődést tanúsítottak termékeid vagy vállalkozásod iránt.
Sokszor előfordul, hogy az érdeklődő (később vásárló) többször is megnéz egy terméket, de nem vásárol azonnal.
A dinamikus remarketing stratégiával ösztönözhetjük a termék megvásárlására, befolyásolhatjuk a döntési folyamatot.