Szórólapok grafikai tervezése, nyomdai előkészítése
A szórólap segítségével egy olyan reklámozási eszközt hozunk létre az számodra, aminek segítségével bemutathatod termékeidet és szolgáltatásodat.
A szórólap hatékonysága függ a grafikai megvalósítás minőségétől, szöveges tartalmától (jól érthető, lényegre törő) és az információ hordozó (papírtípusok jellemzői) minőségétől.
A szórólap készítés tervezéssel kezdődik
Fontos ismernünk a célközönséget (nem, foglalkozás, érdeklődési kör stb.), mely sok mindent befolyásol. Más kelti fel a fiatalság és más az idősebb korosztály figyelmét. Célunk, hogy a terméket vagy szolgáltatást a leghatásosabban reklámozzunk és megérintse, hatással legyen a célközönségre.
A szórólap (flyer) sikerességében nagymértékben szerepet játszik a jól megfogalmazott, megfelelő tömörségű, érthető, helyesírási hibáktól mentes szórólapszöveg és a figyelemfelkeltő, ízlésesen kiválasztott színvilág.
Fontos kritérium a képek, a grafikák megfelelő minősége és a szórólapelemeinek megfelelő elhelyezése.
A fenti tényezőket nem szabad figyelmen kívül hagyni.
A szórólap készítés tervezéssel kezdődik
Fontos ismernünk a célközönséget (nem, foglalkozás, érdeklődési kör stb.), mely sok mindent befolyásol. Más kelti fel a fiatalság és más az idősebb korosztály figyelmét. Célunk, hogy a terméket vagy szolgáltatást a leghatásosabban reklámozzunk és megérintse, hatással legyen a célközönségre.
A szórólap (flyer) sikerességében nagymértékben szerepet játszik a jól megfogalmazott, megfelelő tömörségű, érthető, helyesírási hibáktól mentes szórólapszöveg és a figyelemfelkeltő, ízlésesen kiválasztott színvilág.
Fontos kritérium a képek, a grafikák megfelelő minősége és a szórólapelemeinek megfelelő elhelyezése.
A fenti tényezőket nem szabad figyelmen kívül hagyni.
A szórólap tervezése és nyomdai előkészítése során az alábbi kérdésekben kell döntést hozni
– Milyen méretű legyen a szórólap (A5, A4, A3 stb.), és fekvő vagy álló nyomdai formátumú legyen
– Egy vagy mindkét oldalán legyen nyomott
– Fekete-fehér vagy színes legyen (CMYK)
– Milyen betűtípus a legmegfelelőbb, szöveg mennyisége, cím elhelyezése
– Milyen papírfajtát válasszunk, mennyiség meghatározása a gazdaságos nyomtatás miatt
– Milyen kötészeti hajtásokat szeretnél
– Ofszet vagy digitális nyomtatást szeretnél (az ofszet nyomtatás nagy mennyiség esetén gazdaságos)
– Szeretnéd szórólapodat figyelemfelkeltőbbé tenni fóliázással, dombornyomással esetleg UV lakk nyomással stb.
Természetesen ha nem tudsz dönteni, esetleg nem ismered a lehetőségeket, mi szívesen segítünk Neked, akár a nyomdai ügyintézésben is.
A szórólap tervezése és nyomdai előkészítése során az alábbi kérdésekben kell döntést hozni
– Milyen méretű legyen a szórólap (A5, A4, A3 stb.), és fekvő vagy álló nyomdai formátumú legyen
– Egy vagy mindkét oldalán legyen nyomott
– Fekete-fehér vagy színes legyen (CMYK)
– Milyen betűtípus a legmegfelelőbb, szöveg mennyisége, cím elhelyezése
– Milyen papírfajtát válasszunk, mennyiség meghatározása a gazdaságos nyomtatás miatt
– Milyen kötészeti hajtásokat szeretnél
– Ofszet vagy digitális nyomtatást szeretnél (az ofszet nyomtatás nagy mennyiség esetén gazdaságos)
– Szeretnéd szórólapodat figyelemfelkeltőbbé tenni fóliázással, dombornyomással esetleg UV lakk nyomással stb.