Facebook és Instagram posztok, hirdetési kreatívok grafikai tervezése
Egy cégnek, vállalkozásnak professzionálisabb megjelenést biztosít ha az összes webes megjelenése egységes stílusú és a cég kialakított arculati elemeit, stílusjegyeit tartalmazza.
Facebook borítókép grafikai tervezése
Ügyfeleink igényei alapján, a webtervezés egyre inkább a weboldalak készítésén kívül a cég vagy vállalkozás Facebook oldalának megtervezését is magába foglalja.
Ez számos esetben a profilkép és a borítókép grafikai tervezését jelenti. A borítókép tervezésénél elsődleges szempont, hogy asztali és mobil megjelenítésben is a fontos elemek jól láthatóak legyenek és ne kerüljenek a biztonságos megjelenítési területen kívül.
Ezenkívül Facebook eseményekhez is tervezünk borítóképet, melynek elkészítésénél fontos a kép és szöveges tartalom aránya.
Facebook borítókép grafikai tervezése
Ügyfeleink igényei alapján, a webtervezés egyre inkább a weboldalak készítésén kívül a cég vagy vállalkozás Facebook oldalának megtervezését is magába foglalja.
Ez számos esetben a profilkép és a borítókép grafikai tervezését jelenti. A borítókép tervezésénél elsődleges szempont, hogy asztali és mobil megjelenítésben is a fontos elemek jól láthatóak legyenek és ne kerüljenek a biztonságos megjelenítési területen kívül.
Ezenkívül Facebook eseményekhez is tervezünk borítóképet, melynek elkészítésénél fontos a kép és szöveges tartalom aránya.
Facebook borítókép grafikai tervezése
Ügyfeleink igényei alapján, a webtervezés egyre inkább a weboldalak készítésén kívül a cég vagy vállalkozás Facebook oldalának megtervezését is magába foglalja.
Ez számos esetben a profilkép és a borítókép grafikai tervezését jelenti. A borítókép tervezésénél elsődleges szempont, hogy asztali és mobil megjelenítésben is a fontos elemek jól láthatóak legyenek és ne kerüljenek a biztonságos megjelenítési területen kívül.
Ezenkívül Facebook eseményekhez is tervezünk borítóképet, melynek elkészítésénél fontos a kép és szöveges tartalom aránya.
Facebook és Instagram posztok és hirdetési kreatívok tervezése
A Facebook, Instagram hirdetési kreatívok grafikai elemeinek megfelelő alkalmazásával, a kép és rajta elhelyezett szöveg ideális arányával hatásos marketing eszközt hozhatunk létre.
A kreatívok tervezése közben fontos számunkra az átláthatóság a figyelemfelkeltés, és az átadni kívánt információ egyértelműsége.
Fontos továbbá az egyediség a tipográfia megfelelő használata (a szövegek megjelenése, design-ja és optimális elrendezése) és a kreatív grafikai elemeinek kinézete, stílusa illeszkedjen az adott reklámkampányhoz és a cég arculatához.
A tökéletesen megalkotott online grafikák a megfelelő marketing szöveggel kombinálva jelentős mértékben hozzájárulnak az ügyfélkonverzió növeléséhez.
Facebook és Instagram posztok és hirdetési kreatívok tervezése
A Facebook, Instagram hirdetési kreatívok grafikai elemeinek megfelelő alkalmazásával, a kép és rajta elhelyezett szöveg ideális arányával hatásos marketing eszközt hozhatunk létre.
A kreatívok tervezése közben fontos számunkra az átláthatóság a figyelemfelkeltés, és az átadni kívánt információ egyértelműsége.
Fontos továbbá az egyediség a tipográfia megfelelő használata (a szövegek megjelenése, design-ja és optimális elrendezése) és a kreatív grafikai elemeinek kinézete, stílusa illeszkedjen az adott reklámkampányhoz és a cég arculatához.
A tökéletesen megalkotott online grafikák a megfelelő marketing szöveggel kombinálva jelentős mértékben hozzájárulnak az ügyfélkonverzió növeléséhez.
Facebook és Instagram posztok és hirdetési kreatívok tervezése
A Facebook, Instagram hirdetési kreatívok grafikai elemeinek megfelelő alkalmazásával, a kép és rajta elhelyezett szöveg ideális arányával hatásos marketing eszközt hozhatunk létre.
A kreatívok tervezése közben fontos számunkra az átláthatóság a figyelemfelkeltés, és az átadni kívánt információ egyértelműsége.
Fontos továbbá az egyediség a tipográfia megfelelő használata (a szövegek megjelenése, design-ja és optimális elrendezése) és a kreatív grafikai elemeinek kinézete, stílusa illeszkedjen az adott reklámkampányhoz és a cég arculatához.
A tökéletesen megalkotott online grafikák a megfelelő marketing szöveggel kombinálva jelentős mértékben hozzájárulnak az ügyfélkonverzió növeléséhez.
Hirdetési bannerek grafikai tervezése
A banner (reklámcsík) egy weboldalon elhelyezett hirdetéstípus, az online-marketing egyik eszköze.
Célja a figyelem felhívás a reklámozott termékre, eseményre vagy szolgáltatásra, és arra ösztönözni a felhasználót, hogy rákattintson a hirdetésre, ezáltal legtöbbször a hirdető webhelyére jutva bővebb információt kapjon a reklámozott dologról.
A banner hirdetések megtervezésénél fontos, hogy a megalkotott képi anyag vizuálisan is igazodjon a honlap arculatához, amelyhez a felhasználót elvezeti. A banner szövegének egyszerűnek és érthetőnek kell lennie.
Fontos követelmény az egyértelműség a felhasználó számára, hogy tudja mi fog történni akkor, ha rákattint a hirdetési banerre.
Hirdetési bannerek grafikai tervezése
A banner (reklámcsík) egy weboldalon elhelyezett hirdetéstípus, az online-marketing egyik eszköze.
Célja a figyelem felhívás a reklámozott termékre, eseményre vagy szolgáltatásra, és arra ösztönözni a felhasználót, hogy rákattintson a hirdetésre, ezáltal legtöbbször a hirdető webhelyére jutva bővebb információt kapjon a reklámozott dologról.
A banner hirdetések megtervezésénél fontos, hogy a megalkotott képi anyag vizuálisan is igazodjon a honlap arculatához, amelyhez a felhasználót elvezeti. A banner szövegének egyszerűnek és érthetőnek kell lennie.
Fontos követelmény az egyértelműség a felhasználó számára, hogy tudja mi fog történni akkor, ha rákattint a hirdetési banerre.
Hirdetési bannerek grafikai tervezése
A banner (reklámcsík) egy weboldalon elhelyezett hirdetéstípus, az online-marketing egyik eszköze.
Célja a figyelem felhívás a reklámozott termékre, eseményre vagy szolgáltatásra, és arra ösztönözni a felhasználót, hogy rákattintson a hirdetésre, ezáltal legtöbbször a hirdető webhelyére jutva bővebb információt kapjon a reklámozott dologról.
A banner hirdetések megtervezésénél fontos, hogy a megalkotott képi anyag vizuálisan is igazodjon a honlap arculatához, amelyhez a felhasználót elvezeti. A banner szövegének egyszerűnek és érthetőnek kell lennie.
Fontos követelmény az egyértelműség a felhasználó számára, hogy tudja mi fog történni akkor, ha rákattint a hirdetési banerre.
Derraj Annamária – Multimédia fejlesztő, multimédia technológus
+36 20 565 7535
Miltenov Norbert – Marketing manager, webdesigner, mérnök informatikus
+36 30 260 0220
Elérhetőségünk
06 20 565 7535
Iroda: 1174, Budapest, Jósika u. 17/a
Székhely: 1174, Budapest, Jósika u. 17/a
Adószám: 69767924-1-42OLDALTÉRKÉP